RVP 63-41-M/01 EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ – ŠVP Management a marketingové komunikace
Forma studia: denní čtyřleté
Podmínky přijetí: úspěšné ukončení 9. ročníku ZŠ. Uchazeči budou přijati na základě bodového hodnocení za prospěch na ZŠ, dále získají body za testy v rámci jednotné přijímací zkoušky, případně za účast ve vybraných soutěžích.
Ukončení studia: maturitní zkouška
Poskytované vzdělání: střední s maturitní zkouškou
Profil uplatnění absolventů: absolventi studijního oboru jsou vzdělaní odborníci, kteří se uplatní v podnicích všech právních forem v oblasti managementu a marketingu. Budou schopni vykonávat profesi managerů střední úrovně na pozici administrativních a organizačních pracovníků, především však ve specializovaných funkcích jako asistenti marketingu a pracovníci propagačních oddělení v komerčních subjektech v oblasti výroby, v reklamních agenturách, dále jako reklamní a propagační pracovníci v nejrůznějších institucích, nakladatelstvích, masmédiích a pod. Mají vytvořeny předpoklady pro samostatné podnikání v marketingových, reklamních a komunikačních agenturách. Absolventi jsou připraveni i pro vysokoškolské studium, zejména v oborech marketingové a sociální komunikace, mediálních studií a vysokých škol uměleckého zaměření. Mohou též samostatně podnikat v oboru marketingu a reklamy.
Termín konání přijímacího řízení pro školní rok 2023/2024: viz sekce PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ.
Kritéria pro jednotlivá kola naleznete rovněž v sekci PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ.
Přihlášku je třeba zaslat do 20. února 2024
Učební plán (platný v roce 2022/2023)
1.ročník | 2.ročník | 3.ročník | 4.ročník | |
Povinné vyučovací předměty | ||||
Český jazyk a literatura | 3 | 3 | 3 | 3 |
1. cizí jazyk | 3 | 3 | 3 | 4 |
2. cizí jazyk | 3 | 2 | 2 | 2 |
Občanská nauka | 1 | 1 | – | – |
Dějepis | 2 | – | – | – |
Zeměpis | 2 | – | – | – |
Matematika | 3 | 3 | 3 | 3 |
Základy přírodních věd | 2 | 2 | – | – |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 |
Inf. a komunikační technologie | 2 | 2 | – | – |
Podniková ekonomika | 2 | 2 | 2 | – |
Účetnictví | – | 2 | 2 | 2 |
Právní nauka | – | 2 | 2 | – |
Psychologie | 1 | 1 | – | – |
Marketing | – | – | 2 | – |
Management | – | – | – | 2 |
Obchodní korespondence | 2 | 2 | – | – |
Klub reklamy a managementu | 2 | 2 | 2 | 2 |
Informační technologie a masmédia | – | – | 2 | 2 |
Aplikovaná ekonomika | – | – | – | 2 |
Dějiny umění | – | – | 2 | 2 |
Dějiny propagace | – | 1 | – | – |
Teorie propagace | – | – | 2 | 2 |
Výtvarná a grafická příprava | 2 | 2 | 2 | 2 |
Anglická/německá konverzace | – | – | 2 | 2 |
Seminář z matematiky nebo cizího jazyka | – | – | – | 2 |